مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی:

نرخ بلیت اتوبوس اربعین در خراسان شمالی اعلام شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: نرخ بلیت ناوگان اتوبوسی سفر اربعین در استان در ۳ نوع اعلام شد.

به گزارش هاناخبر ، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری خراسان شمالی، محمد مشتری اظهار داشت: نرخ بلیت ناوگان اتوبوس با ظرفیت ۴۰ تا ۴۲ صندلی از بجنورد به مهران، ۸۱۰ هزار تومان، با ظرفیت ۳۰ تا ۳۲ صندلی، یک میلیون و ۱۳۴ هزار تومان و با ظرفیت ۲۵ تا ۲۷ صندلی (vip)، یک میلیون و ۳۶۰ هزار تومان است و به همین تناسب، نرخ بلیت سایر شهرهای استان با توجه به مسافت اعلام شده است.

وی با اشاره به آغاز سفرهای اربعین از ۲۷ ماه جاری افزود: شأن و منزلت زائران اربعین حسینی باید حفظ شود و در این راستا از تمام ظرفیت و توان این اداره کل برای مدیریت و اعزام زائران استان به مرز مهران استفاده می‌کنیم.

مدیرکل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌شمالی افزود: در اربعین سال گذشته بیش از ۸ هزار زائر از خراسان شمالی با ناوگان حمل و نقل عمومی مسافری به مرز مهران اعزام شدند و با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود تعداد زائران در سال جاری افزایش یابد تمهیدات لازم برای سفر ایمن اندیشیده شده است.

وی به پیگیری‌های انجام شده در خصوص مشوق‌هایی برای شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان ایام اربعین ادامه داد: پیش فروش بلیت سفرهای اربعین در استان به مقصد پایانه‌های مرزی همزمان با سراسر کشور آغاز شده است همچنین امسال از ظرفیت خودروهای شخصی عازم مرز مهران در پویش توصیه شده است.

ارسال نظر

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
2 + 6 =